مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 18:302020-06-10اقتصادي

وجوه 25 میلیون تومانی دریافتی از متقاضیان «مسکن مهر» پردیس تعیین تکلیف می شود


محمد تقی زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در پردیس اظهار داشت: همانطور که قبلا در مصاحبه های خود اعلام کرده ام در موضوع اخذ وجه از خریداران ثانویه مسکن پردیس تقابلی میان استانداری و شرکت عمران در کار نیست بلکه شرکت عمران به عنوان یک دستگاه موظف به اجرای دستورالعمل های استانداری تهران است.

وی ادامه داد: در جلسه آتی شورای مسکن استان تهران که به زدوی برگزار می شود این موضوع در دستور قرار می گیرد تا تصمیم گیری در آن اتخاذ شود و متعاقباً خروجی آن به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، اواخر اردیبهشت ماه امسال شرکت عمران پردیس به بهانه مقابله با افزایش قیمت مسکن مهر اعلام کرد از اول خردادماه خریداران ثانویه مسکن مهر باید 25میلیون تومان به عنوان بخشی از افزایش هزینه های ساخت واحدهای مسکن مهر را به شرکت عمران پرداخت کنند.

چندروز بعد محمد تقی زاده معاون استاندار تهران این کار شرکت عمران را غیرقانونی خواند و گفت که مراحل آن در شورای مسکن استان طی نشده است و از شهروندان خواست تا از پرداخت وجه خودداری کنند.

اما سید مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس اعلام کرد که این شرکت مصوبه فوق را 10ماه پیش از شورای مسکن استان اخذ کرده است و احتمالاً آقای تقی زاده به علت مشغله زیاد این مصوبه را از یاد برده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجوه 25 میلیون تومانی دریافتی از متقاضیان «مسکن مهر» پردیس تعیین تکلیف می شود

وجوه 25 میلیون تومانی دریافتی از متقاضیان «مسکن مهر» پردیس تعیین تکلیف می شود