مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 15:352020-06-10فرهنگي

تازه ترین خبرها از فیلم «مست عشق» حسن فتحی


فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی در حال طی کردن مراحل پس از تولید است و تا پایان تابستان آماده نمایش خواهد بود.

- فیلم سینمایی مست عشق به کارگردانی حسن فتحی در حال طی کردن مراحل پس از تولید است و تا پایان تابستان آماده نمایش خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مست عشق ، مهران برومند تهیه کننده این فیلم اعلام کرد: فیلمبرداری چند سکانس کوتاه از مست عشق به دلیل شیوع ویروس کرونا باقی مانده که به محض رفع محدودیت های کرونا و باز شدن مرزها به اتمام خواهد رسید.

همچنین تدوین این فیلم توسط سپیده عبدالوهاب درحال انجام است و امورفنی پس از تولید ازجمله صداگذاری نیز همزمان در ترکیه انجام می شود.

برومند گفت: با توجه به شرایط موجود، پیش بینی ما برای زمان اتمام کامل پروژه، پایان مراحل فنی و رسیدن به مرحله آماده نمایش، انتهای تابستان است ولی زمان اکران آن، بستگی کامل به اوضاع نمایش فیلم در سینماهای ایران و جهان دارد.

به هرحال این فیلم محصول مشترک است و باید همزمان در ایران و ترکیه روی پرده برود.

برومند درباره مشغول شدن حسن فتحی در یک پروژه دیگر گفت: مطابق توافق مان با آقای فتحی، ایشان تا انتهای مست عشق همراه این پروژه خواهند بود و بر امور فنی و مراحل پس از تولید فیلم تا انتها نظارت خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین خبرها از فیلم «مست عشق» حسن فتحی

تازه ترین خبرها از فیلم «مست عشق» حسن فتحی