مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 11:052020-06-10سياسي

رطوبت به جان کاروانسرای شاه عباسی کرج افتاد


نایب رییس شورای شهر کرج ضمن ابراز تأسف گفت: رطوبت باعث ایجاد مشکلاتی در کاروانسرای شاه عباسی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رحیم خستو بعدازظهر چهارشنبه در جلسه علنی شورا در نطقی پیش از دستور با اشاره به وجود کارگاه های صنایع دستی در کرج، گفت: بازارچه صنایع دستی در کرج وجود ندارد.

وی با تاکید بر ایجاد مکانی مناسبی برای ایجاد بازارچه صنایع دستی در کلان شهر کرج، گفت: در حال حاضر برخی از هنرمندان صنایع دستی در غرفه های کاروانسرای شاه عباسی اقدام به عرضه محصولات خود می کنند.

نایب رییس شورای شهر کرج با بیان اینکه مانند کاروانسرای شاه عباسی کرج در کشور چهار یا پنج مورد وجود دارد، گفت: این مجموعه طی چند سال گذشته بازسازی شده اما مشکلاتی میان اداره کل میراث فرهنگی استان البرز و بهره بردار این مجموعه وجود دارد.

تعیین تکلیف بهره بردار کاروانسرای شاه عباسی خستو با اشاره به اینکه مجموعه میراث فرهنگی استان البرز اراده این مهم را دارد که کاروانسرای شاه عباسی را در اختیار هنرمندان صنایع دستی قرار دهد، گفت: تحقق این مهم نیازمند تعیین تکلیف بهره بردار کنونی است.

وی به بازدید اخیر از کاروانسرای شاه عباسی اشاره کرد و ضمن ابراز تأسف از اینکه رطوبت باعث مشکلاتی در این مجموعه تاریخی شده است، گفت: انتظار می رود که استانداری البرز برای تعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رطوبت به جان کاروانسرای شاه عباسی کرج افتاد

رطوبت به جان کاروانسرای شاه عباسی کرج افتاد