مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 09:252020-06-10سياسي

کمیته ارزیابی عملکرد شورای فرهنگی عمومی در استان سمنان تشکیل شود


فرماندار شاهرود با تأکید بر لزوم تشکیل کمیته ارزیابی عملکرد شورای فرهنگ عمومی در استان سمنان گفت: عدم انطباق برنامه ریزی با اجرا، مهم ترین مشکل این بخش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر فخری ظهر چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان ضمن بیان اینکه عدم انطباق برنامه ریزی با اجرا مهم ترین مشکلی است که در این راستا مانع از تحقق سیاست های اصلی این شورای فرهنگ عمومی می شود، اظهار داشت: تشکیل کمیته ارزیابی عملکرد این شورا می تواند برای رفع مشکلات موجود مؤثر واقع شود.

وی بابیان اینکه جلوگیری از هزینه کردن سلیقه ای بودجه های فرهنگی در دستگاه های اجرایی نیز در دستورکار قرار دارد، افزود: هدفمندسازی طرح های فرهنگی و سیاست گذاری آن ها از سوی شورای فرهنگ عمومی استان راهکاری مطلوب برای تحقق این امر است.

فرماندار شاهرود در ادامه با تأکید بر لزوم ایجاد هماهنگی و تعامل بین برنامه ریزان با مجریان برنامه های فرهنگی خاطرنشان کرد: این ارتباط منجر به اثربخشی و افزایش بهره وری از برنامه های فرهنگی می شود.

فخری بابیان اینکه تقویت دیدگاه های مقام معظم رهبری در برنامه های فرهنگی و اجتماعی در دستور کار این شورا قرار گیرد، یادآور شد: ترویج روحیه ولایت مداری در نسل جدید باید تقویت و در اولویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته ارزیابی عملکرد شورای فرهنگی عمومی در استان سمنان تشکیل شود

کمیته ارزیابی عملکرد شورای فرهنگی عمومی در استان سمنان تشکیل شود