مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 05:402020-06-10سياسي

تست گرم نیروگاه زباله سوز نوشهر انجام شد


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری مازندران گفت: تست گرم نیروگاه زباله سوز نوشهر با موفقیت انجام شد و به زودی این پروژه بهره برداری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد محمدی تاکامی صبح چهارشنبه در نشست تشکل های زیستی محیطی استان خواستار توجه به مسائل زیست محیطی در طرح های عمرانی شد و گفت: هر کاری برای موفقیت به ساختار نیاز دارد و یکی از ضعف های محیط زیست در مازندران نبود ساختار اجرایی است و هریک از وظایف را دستگاه خاصی انجام می دهد.

وی با اظهار اینکه ساختار محیط زیستی در استان پراکنده و فاقد برنامه استراتژیک و راهبردی است، افزود: به عنوان نمونه در نکا، یکی از مشکلات، مرکز دفن و دپوی زباله محسوب می شود و در کنار مرکز زباله شهرداری، سایتی نیز در اختیار دهیاری ها است.

محمدی عنوان کرد: نداشتن محیط واحد در حوزه محیط زیست آسیب زا است و باید نسبت به تعیین ساختار و برنامه راهبردی اقدام کرد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری مازندران با اشاره به تشکیل سازمان پسماند در استان یادآور شد: تشکیل این سازمان نسبت به ساماندهی پسماند اقدام می شود.

وی با اشاره به اینکه زباله سوز نوشهر در مرحله افتتاح قرار دارد، تصریح کرد: از هفته گذشته تست گرم نیروگاه زباله سوز نوشهر انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست گرم نیروگاه زباله سوز نوشهر انجام شد

تست گرم نیروگاه زباله سوز نوشهر انجام شد