مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 04:502020-06-10سياسي

اعتبارنامه «دلخوش» و «محمدصالحی» در مجلس تصویب شد


اعتبارنامه سید کاظم دلخوش اباتری و حسین محمد صالحی دارانی با تصویب در شعبه دهم و موافقت نمایندگان مجلس به تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس اعتبار نامه سید کاظم دلخوش اباتری نماینده مردم صومعه سرا و حسین محمد صالحی دارانی نماینده مردم فریدن در مجلس یازدهم را بررسی کرده و آن را به تصویب رساندند.

سخنگوی شعبه دهم ضمن قرائت گزارش شعبه در خصوص بررسی اعتبارنامه سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا، بیان کرد: بازگشت به نامه مورخ 19/ 3/ 1399 ملزم به جوابیه مکتوب شورای نگهبان در خصوص اعتبارنامه جناب آقای سید کاظم دلخوش اباتری از حوزه انتخابیه صومعه سرا که مورد اعتراض آقایان روح الله نجابت و علیرضا زاکانی قرار گرفته بود در جلسات متعدد با استناد به مذاکرات قبلی شفاهی با شورای نگهبان که برای این شعبه نیز احراز شده بود تصمیمات متخذه با علم به این مراتب اخذ گردیده است.

لذا با استناد به نامه صدر الذکر و جوابیه حاصله و مذاکرات شفاهی با شورای نگهبان تصمیمات متخذه مورخ جلسه 13/ 3/ 1399 تقدیم به هیئت رییسه و اعتبارنامه آقای دلخوش با اکثریت آرا تایید شد.

رییس مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه تصریح کرد: در رابطه با اعتبارنامه هایی که به آن ها اعتراض شد و در شعبه مربوط بررسی شد و در شعبه رای مثبت گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارنامه «دلخوش» و «محمدصالحی» در مجلس تصویب شد

اعتبارنامه «دلخوش» و «محمدصالحی» در مجلس تصویب شد