مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 04:252020-06-10سياسي

عیادت مدیر عامل شرکت ساماندهی مشاغل از شهروند فداکار تهرانی


مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از شهروند فداکار تهرانی که برای نجات دختر بچه ای مورد حمله سگ قرار گرفته بود عیادت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سید علی مفاخریان مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در پستی اینستاگرامی نوشت: چند روز گذشته طی حادثه ای یک بسیجی فداکار و از شهروندان مسئول پایتخت در حمله سگ سرگردانی مجروح شد .

سید حسین موسوی، از شهروندان مسئولیت پذیر تهرانی پس از مواجهه با کودکی که مورد حمله سگ بی صاحب قرار گرفته بود، اقدام به دفاع و نجات جان این کودک کرد و در این حادثه، از ناحیه دو پا دچار آسیب جدی شد.

وی نوشته است: ضمن عیادت از این شهروند مسؤول تهرانی و آرزوی سلامتی، امیدوارم با اجرای برنامه های کنترل و مدیریت حیوانات شهری دیگر شاهد چنین حوادثی در شهر نباشیم.

مفاخراین با اشاره به از خود گذشتگی این شهروند گفته است: تامین امنیت و ایجاد مصونیت برای شهروندان تهرانی از حمله حیوانات شهری نیاز به یک عزم جمعی دارد و علاوه بر شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر لازم است همه افراد برای اجرای برنامه های این شرکت همراهی لازم را داشته باشند.

موضوع سگ های ولگرد و بی صاحب یکی از دغدغه های سالهای اخیر مسؤولان شهر تهران و حتی سایر کلانشهرها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیادت مدیر عامل شرکت ساماندهی مشاغل از شهروند فداکار تهرانی

عیادت مدیر عامل شرکت ساماندهی مشاغل از شهروند فداکار تهرانی