مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 03:352020-06-10بين الملل

قطر: همیشه آماده گفتگو و مذاکره بدون شرط هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سالم مبارک آل شافی سفیر قطر در ترکیه تأکید کرد که منطقه خاورمیانه در حال حاضر، بیش از هر زمان دیگری، - سفیر قطر در ترکیه تأکید کرد هر طرح صلحی با کشور های محاصره کننده دوحه، باید به لغو محاصره قطر منجر شود و بر اساس احترام به حاکمیت این کشور باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سالم مبارک آل شافی سفیر قطر در ترکیه تأکید کرد که منطقه خاورمیانه در حال حاضر، بیش از هر زمان دیگری، نیازمند انسجام و همکاری است.

آل شافی در گفتگو با خبرگزاری آناتولی گفت که کشور های محاصره کننده قطر، با اقدامات سازمان یافته در تلاش بودند که این کشور را به حاشیه برانند، آن را منزوی و متهم به حمایت از تروریسم کنند.

وی در عین حال گفت که قطر از هر گونه طرح صلح واقعی برای لغو این محاصره، استقبال می کند.

سفیر قطر همچنین تأکید کرد که هر طرح صلحی باید به لغو محاصره قطر منجر شود، به حاکمیت این کشور احترام بگذارد، مانع از مداخله در امور داخلی شود و بر اساس حقوق بین الملل و مساوات بین کشور ها باشد.

آل شافی با تأکید بر اینکه ما همیشه آماده گفتگو و مذاکره بدون شرط هستیم ، تصریح کرد: در هر طرحی باید این مسئله مد نظر قرار گیرد که کشور قطر نمی تواند بپذیرد که حاکمیتش نقض شود و هیچ گونه قیمومیت یا دیکته ای را از هیچ طرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطر: همیشه آماده گفتگو و مذاکره بدون شرط هستیم

قطر: همیشه آماده گفتگو و مذاکره بدون شرط هستیم