مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 10:152020-06-09بين الملل

دیوان کیفری بین الملل: معاهده اسلو مانع تحقیق درباره جنایات اسراییل نیست


یک روزنامه اسراییلی نوشت، حتی اگر توافقنامه های اسلو لغو شوند، دیوان کیفری بین الملل می تواند در پرونده جنایات جنگی پیش برود.

- یک روزنامه اسراییلی نوشت، حتی اگر توافقنامه های اسلو لغو شوند، دیوان کیفری بین الملل می تواند در پرونده جنایات جنگی پیش برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه اورشلیم پست در گزارشی نوشت، فاتو بنسودا، دادستان کل دیوان کیفری بین الملل به دادگاه بدوی دیوان کیفری اعلام کرد، تحقیقی که در مورد جنایات جنگی اسراییل آغاز شده، علی رغم استمرار اجرای توافقنامه های اسلو می تواند ادامه یابد.

رژیم صهیونیستی و همپیمانان آن بر این گمان هستند که توافقنامه اسلو مانع از تلاش تشکیلات خودگردان فلسطین برای دخالت دادن دیوان کیفری بین الملل در پرونده احتمالی و نیز تلاشش برای برپایی کشور در نبود توافقنامه ای میان دو طرف می شود و تصمیم روز دوشنبه بنسودا نیز در رد استدلال حقوقی اسراییل بود.

همچنین بنسودا با ابراز نگرانی درباره تاثیر طرح الحاق کرانه باختری بر اختلافات میان دو طرف فلسطینی-اسراییلی، گفت: هرگونه الحاق کرانه باختری از طرف اسراییل، هرگز مشروعیت قانونی نخواهد داشت.

بیانیه دادستان کل دیوان کیفری بین الملل در پاسخ به درخواست 27 مه دادگاه بدوی دیوان کیفری برای توضیح درباره وضعیت توافقنامه اسلو و تاثیر آن بر تحقیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوان کیفری بین الملل: معاهده اسلو مانع تحقیق درباره جنایات اسراییل نیست

دیوان کیفری بین الملل: معاهده اسلو مانع تحقیق درباره جنایات اسراییل نیست