مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 06:402020-06-09فرهنگي

دولت دوازدهم با فرهنگ و هنر بیگانه است/ در حال ورشکستگی هستیم


قطب الدین صادقی با انتقاد صریح از سیاست های وزارت ارشاد برای حمایت از تئاتر در شرایط کرونایی، دولت دوازدهم را دولتی بیگانه با فرهنگ و هنر توصیف کرد.

- قطب الدین صادقی هنرمند شناخته شده تئاتر ایران و مؤسس و رییس تماشاخانه خصوصی شانو ، درباره وضعیت و امکان از سرگیری فعالیت های این تماشاخانه به خبرنگار مهر گفت: من خیلی نگرانم.

طی 5 ماه گذشته ریالی درآمد نداشته ایم و تمامی هزینه های اجاره ملک، نگهداری تماشاخانه و کارکنان آن را از جیب پرداخت کردیم و دیگر پس اندازی برایمان باقی نمانده است.

اگر شرایط کرونایی تئاتر ایران ادامه پیدا کند ورشکسته می شوم و مجبور خواهم بود که تماشاخانه شانو را تعطیل کنم.

این کارگردان باسابقه تئاتر ایران با بیان اینکه تصمیم گیری های دولت یازدهم و دوازدهم در اکثر زمینه ها از جمله فرهنگ و هنر درست نبوده، یادآور شد: دولت باید از پس هزینه های مردم بربیاید و مسئولیت مردم و زندگی آن ها را بر عهده بگیرد ولی متأسفانه چنین رویکردی از سوی دولت وجود ندارد و رابطه مردم و دولت یکسویه شده است و گویا تنها این مردم هستند که وظایفی را برعهده دارند! صادقی درباره سخنان حسن روحانی رییس جمهور دولت دوازدهم درباره بازگشایی سالن های سینما و موسیقی و اینکه در سخنان خود از تئاتر نام نبرده است، تأکید کرد: اولین ضرری که ما کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت دوازدهم با فرهنگ و هنر بیگانه است/ در حال ورشکستگی هستیم

دولت دوازدهم با فرهنگ و هنر بیگانه است/ در حال ورشکستگی هستیم