مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 18:252020-06-08سياسي

مختار انقلاب 33 سال در کنار مردم ماند


مرحوم حضرت آیت الله مختار امینیان 33 سال امام جمعه آستانه اشرفیه و در دوره هایی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری بوده و در طی این سه دهه مرحوم حضرت آیت الله امینان (ره) با مردم درنهایت صداقت و پاکی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، امام جمعه یعنی کسی که دغدغه اش مشکلات مردم و تمام فکرش حل معضلات جامعه و پیشرفت شهرستان باشد و این مهم بدون ایمان قوی، مجتهد بودن، بصیرت بسیار و هدایتگری حاصل نمی شود.

شهرستان آستانه اشرفیه به برکت وجود حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) همواره شاهد حضور علمای بسیاری ازجمله مرحوم آیت الله وحید بوده است، ولی 20 خرداد برای ما آستانه ای ها رنگ و بوی دیگری دارد زیرا مردمان دیار سلطان در این روز علامه بزرگ شهر خود حضرت آیت الله حاج شیخ محمدعلی امینیان (ره) را از دست دادند.

  وزانت علمی و آراستگی اخلاقی و متانت و ادب رفتاری در آن روحانیِ محبوب سرمایه ای معنوی برای گیلان بود و فقدان آن خلایی است که به توفیق الهی و به همت دانشوران باید جبران شود انشاالله.

رحمت و مغفرت الهی را برای آن مرحوم مسألت می نمایم، این بخشی از پیام تسلیت مقام معظم رهبری در پی وفات نماینده فقید مردم شهرستان آستانه اشرفیه در مجلس خبرگان رهبری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مختار انقلاب 33 سال در کنار مردم ماند

مختار انقلاب 33 سال در کنار مردم ماند