مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 12:552020-06-08اقتصادي

جلوگیری از مرگ بیش از 3 میلیون نفر در اروپا با اعمال قرنطینه


کارشناسان اعلام کردند اعمال قرنطینه با مقیاس گسترده از جمله تعطیلی مدارس و کسب و کارها در اروپا باعث کاهش سرعت انتقال کروناویروس به اندازه کافی برای کنترل شیوع آن شده و از مرگ بیش از سه میلیون نفر جلوگیری کرده است.

- کارشناسان اعلام کردند اعمال قرنطینه با مقیاس گسترده از جمله تعطیلی مدارس و کسب و کارها در اروپا باعث کاهش سرعت انتقال کروناویروس به اندازه کافی برای کنترل شیوع آن شده و از مرگ بیش از سه میلیون نفر جلوگیری کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یک مطالعه مدل سازی از تاثیر اعمال قرنطینه بر 11 کشور اروپایی، کارشناسان امپریال کالج لندن اعلام کردند اقدامات مقابله ای شدید که عمدتا در ماه مارس اعمال شد تأثیر قابل ملاحظه ای داشته و به کاهش نرخ شیوع به کمتر از یک تا اوایل ماه مه کمک کرده است.

در همه گیرشناسی نرخ شیوع یا عدد آر میانگین تعداد افرادی را که یک فرد مبتلا، ویروس را به آن ها منتقل می کند، اندازه گیری می کند.

نرخ شیوع بالای یک می تواند منجر به رشدِ نمایی عفونت شود.

تخمین های تیم تحقیقاتی امپریال کالج لندن حاکی از آن است که تا اوایل ماه مه میلادی، بین 12 تا 15 میلیون نفر در 11 کشور اروپایی اتریش، بلژیک، انگلیس، دانمارک، فرانسه، آلمان، ایتالیا، نروژ، اسپانیا، سوئد و سوییس به بیماری کووید-19 مبتلا شده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از مرگ بیش از 3 میلیون نفر در اروپا با اعمال قرنطینه

جلوگیری از مرگ بیش از 3 میلیون نفر در اروپا با اعمال قرنطینه