مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 11:002020-06-08سياسي

دومین وب یاد کرونا در دانشگاه استاد فرشچیان برگزار می شود


دومین وب یاد کرونا در بخش ثبت خاطرات و تجربیات هنرمندان پیشکسوت و پزشکان فعال در جهاد مقابله با کرونا امروز در دانشگاه استاد فرشچیان برگزار خواهد شد.

- دومین وب یاد کرونا در بخش ثبت خاطرات و تجربیات هنرمندان پیشکسوت و پزشکان فعال در جهاد مقابله با کرونا امروز در دانشگاه استاد فرشچیان برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دومین وب یاد کرونا دومین وب یاد کرونا در بخش ثبت خاطرات و تجربیات هنرمندان پیشکسوت و پزشکان فعال در جهاد مقابله با بیماری کووید 19 امروز دوشنبه 19 خرداد در دانشگاه استاد فرشچیان برگزار خواهد شد.

در این وب یاد، استاد ابراهیم حقیقی پیشکسوت هنر گرافیک رأس ساعت 20 در صفحه اینستاگرام تاریخ شفاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان به آدرس oh.

farshchianuniversity حضور خواهد داشت.

در برنامه های آتی نیز از اساتید و پزشکان برای حضور در این وب یاد، دعوت به عمل خواهد آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان از تابستان 1398 پروژه مشترکی را با فرهنگستان هنر با عنوان تاریخ شفاهی هنرهای سنتی ایران آغاز کرد و در این یک سال توانسته با همکاری فرهنگستان هنر، مجموعه مصاحبه هایی را با پیشکسوتان هنرهای سنتی در حوزه های خوشنویسی، نگارگری و سفالگری و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین وب یاد کرونا در دانشگاه استاد فرشچیان برگزار می شود

دومین وب یاد کرونا در دانشگاه استاد فرشچیان برگزار می شود