مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 08:402020-06-08اجتماعي

نگرانی از وقوع حریق در پارک ملی گلستان


مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: با گرم شدن هوا و به دنبال آن خشک شدن پوشش های گیاهی بسیار مناسبی که امسال داشتیم، خطر حریق مناطق تحت مدیریت ما به خصوص پارک ملی گلستان را تهدید می کند.

- ایسنا/گلستان مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: با گرم شدن هوا و به دنبال آن خشک شدن پوشش های گیاهی بسیار مناسبی که امسال داشتیم، خطر حریق مناطق تحت مدیریت ما به خصوص پارک ملی گلستان را تهدید می کند.

محمدرضا کنعانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: امسال با توجه به شرایط آب و هوایی، شاهد پوشش گیاهی بسیار مناسبی در سطح مراتع و جنگل ها هستیم که این موضوع خطر وقوع حریق در این عرصه ها را به شدت افزایش داده است.

وی با اشاره به خطر وقوع حریق به ویژه در پارک ملی گلستان، افزود: در گلستان، به جز پارک ملی گلستان در هیچ نقطه دیگری از استان آتش سوزی های طولانی مدت را نداشتیم؛ آتش سوزی هایی که حتی هفته ها در این نقطه ادامه داشته است.

صعب العبور بودن منطقه کار اطفای حریق را با مشکل روبه رو می کند.

مدیرکل محیط زیست گلستان با تأکید بر اینکه بسیار نگران حریق در پارک ملی گلستان هستیم، تصریح کرد: با همکاری بخش خصوصی، نیروهای آتش بان به مدت 4 ماه در سه نقطه از پارک ملی گلستان که سابقه تاریخی وقوع حریق دارد، مستقر خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از وقوع حریق در پارک ملی گلستان

نگرانی از وقوع حریق در پارک ملی گلستان