مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 08:052020-06-08ورزشي

معادله 2 مجهولی؛ تاوارس ناراحت شد یا سپاهان؟


با اعلام سرمربی سپاهان مربی دروازه بان های این تیم دیگر به اصفهان نخواهد آمد و مسؤولان سپاهان در حال انتخاب مربی جدید هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، چند روز پیش خبری از سپاهان منتشر شد که خیلی ناگهانی و عجیب به نظر می رسید و عجیب تر این که این خبر به از زبان امیر قلعه نویی سرمربی این تیم گفته شد.

قلعه نویی در مصاحبه ای گفت: از بین خارجی ها فقط روی تاوارس نیامده که من از او تشکر می کنم، چند سال به عنوان یک همکار خیلی خوب وفادار در کنار هم بودیم، خیلی به فوتبال ما کمک کرد، تمام دروازه بان هایی که زیر نظر او کار کردند همیشه در بهترین شرایط خودشان بودند؛ او دلایل خودش را داشت و نیامد و مترصد این هستیم از وجود یک مربی پرتغالی که رزومه اش را دیده ایم استفاده کنیم.

به این ترتیب بود که مشخص شد روی تاوارس، مربی دروازه بان های سپاهان که همراه با میگوئل تکسیرا مربی پرتغالی زردپوشان به دلیل تعطیلی تمرینات به خاطر شیوع ویروس کرونا از ایران خارج شده بود، قصد بازگشت به ایران را ندارد و جدایی این مربی از سپاهان قطعی است.

برخی اخبار سبب دلخوری مربی طلایی پوشان شده بود به همین خاطر مسؤولان تیم سپاهان به دنبال یک مربی جدید برای دروازه بان ها هستند و با یک مربی پرتغالی دیگر مذاکرات را آغاز کرده و در حال بررسی رزومه او هستند که قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادله 2 مجهولی؛ تاوارس ناراحت شد یا سپاهان؟

معادله 2 مجهولی؛ تاوارس ناراحت شد یا سپاهان؟