مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 06:402020-06-08اجتماعي

وضعیت قرمز کرونا در بندرعباس به تابلوهای شهری رسید


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: با توجه به شیوع بالای ویروس در استان هرمزگان اقدام به اکران مجدد تابلوهای سطح شهر با مضمون هشدار در خصوص کرونا کردیم.

- ایسنا/هرمزگان رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: با توجه به شیوع بالای ویروس در استان هرمزگان اقدام به اکران مجدد تابلوهای سطح شهر با مضمون هشدار در خصوص کرونا کردیم.

الیاس محسنی در گفت و گو با ایسنا، افزود: موج جدید تبلیغات در خصوص وضعیت قرمز ویروس کرونا در بندرعباس و جدی گرفتن این ویروس را در سازه های تبلیغاتی اکران و انجام دادیم.

وی با تقدیر و تشکر از تعامل بخش خصوصی در واگذاری برخی سازه های تبلیغات تجاری در سطح شهر گفت: با توجه به حساسیت موضوع ما با همکاری خوب بخش خصوصی توانستیم توان بخش خصوصی را در این زمینه به کار گیریم.

وی تصریح کرد: در این مدت ما کلیپ هایی را نیز تهیه کردیم و در فضای مجازی و تلویزیون شهری پخش شد و سعی بر این شد تا همه شهروندان را درگیر این مسئله کنیم.

محسنی خاطرنشان کرد: ما در این مدت از فضای مجازی غافل نشدیم و بخشی از فعالیت خود را در این فضا انجام دادیم وسعی درآگاه سازی شهروندان داشتیم.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس همچنین یادآور شد: ما از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون 11 مرحل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت قرمز کرونا در بندرعباس به تابلوهای شهری رسید

وضعیت قرمز کرونا در بندرعباس به تابلوهای شهری رسید