مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 05:252020-06-08سياسي

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک وزارت دفاع و ناجا/ ارتقاء توان عملیاتی نیروی انتظامی


تفاهم نامه همکاری های مشترک وزارت دفاع و نیروی انتظامی با حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی با هدف ارتقای توان مأموریتی نیروی انتظامی به امضا رسید.

- امیر سرتیپ حاتمی در این دیدار با اشاره به لزوم ارتقاء توان ماموریتی نیروی انتظامی در جهت پیشرفت و توسعه ایران اسلامی ابراز امیدواری کرد: وزارت دفاع با تمام توان و بهره گیری از ظرفیت های صنعتی، علمی، فناورانه و دانشی خود در  پشتیبانی از ماموریت های متنوع نیروی انتظامی از هیچ کوششی فروگذار نکرده و تقویت قدرت نیروی انتظامی را به عنوان یک اولویت در دستور کار خود قرار داده است.

وزیر دفاع  نقش و ماموریت نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت کشور را ستودنی و قابل تحسین برشمرد و تصریح کرد: کارکنان جان بر کف ، مخلص و پرتلاش نیروی انتظامی در تمامی عرصه های برقراری نظم و امنیت کشور با نثار جان خود از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند و امنیت مثال زدنی امروز کشورمان مشحون از خدمات صادقانه این سربازان سرافراز ایران اسلامی است.

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری نیز در این دیدار با تشکر از حمایت ها و پشتیبانی های وزارت دفاع نسبت به نیروی انتظامی تصریح کرد؛  اولویت نیروی انتظامی در حال حاضر توسعه فناوری های پیشرفته پلیس هوشمند و لزوم تقویت توان نیروی انتظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک وزارت دفاع و ناجا/ ارتقاء توان عملیاتی نیروی انتظامی

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک وزارت دفاع و ناجا/ ارتقاء توان عملیاتی نیروی انتظامی