مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 03:202020-06-07اجتماعي

طوفان به 16 منزل در روستای سقزچی خلخال خسارت وارد کرد + تصاویر


حسین دولتی، مسئول بسیج دانشجویی خلخال در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به ارائه گزارشی از وقوع طوفان در یکی از روستا های این شهرستان پرداخت و اظهار کرد: - طوفان به 16 منزل در روستای سقزچی خلخال خسارت وارد کرد + تصاویر مسئول بسیج دانشجویی خلخال گفت: طوفان رخ داده در روستاز سقزچی همراه با بارش باران و وزش باد شدید بوده و به طویله ها و مزارع و منازل ساکنان این روستا خسارات جدی وارد کرده است.

حسین دولتی، مسئول بسیج دانشجویی خلخال در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به ارائه گزارشی از وقوع طوفان در یکی از روستا های این شهرستان پرداخت و اظهار کرد: این طوفان در مراتع روستای سقزچی و به دلیل تغییر ناگهانی آب و هوا و وزش باد و تگرگ رخ داده است.

دولتی با بیان اینکه این طوفان همراه با بارش شدید باران بوده، بیان کرد: طوفان به بخشی از تجهیزات کشاورزی و دامداری مردم این روستا خسارت زده است.

مسئول بسیج دانشجویی خلخال به خسارت های وارد شده از این طوفان اشاره کرد و گفت: کندو های عسل تخریب شده اند؛ برخی از این کندو ها در حد جدا شدن درب کندو بوده و برخی دیگر به طور کامل تخریب شده اند.

وی ادامه داد: بیش از 2 هزار بسته علوفه دام در این طوفان از بین رفته و تعداد کمی از دام های سبک اهالی این روستا تلف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان به 16 منزل در روستای سقزچی خلخال خسارت وارد کرد + تصاویر

طوفان به 16 منزل در روستای سقزچی خلخال خسارت وارد کرد + تصاویر