مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 01:552020-06-07اقتصادي

نیروگاه زباله سوز نوشهر آماده بهره برداری است


نماینده تام الاختیار شرکت T.

T.

S در استان مازندران با اشاره به اینکه از نظر ما نیروگاه زباله سوز نوشهر تکمیل است، گفت: رسماً با مسؤولان نامه نگاری کردیم که آمادگی افتتاح و بهره برداری از نیروگاه زباله سوز نوشهر را داریم.

- بهروز امامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نوشهر، با اشاره به اینکه نیروگاه زباله سوز نوشهر آماده بهره برداری است، اظهار کرد: کوره شماره یک نیروگاه زباله سوز نوشهر را روشن کردیم و چند روزی باید این روند ادامه داشته باشد و روشن باشد.

وی افزود: تاکنون هیچ مشکلی پس از روشن کردن کوره ها به وجود نیامده است و به همین دلیل خط شماره 2 نیز امروز روشن خواهد شد و سپس کم کم حرارت افزایش داده می شود.

نماینده تام الاختیار شرکت T.

T.

S در استان مازندران تصریح کرد: وقتی کوره ها روشن می شود در اصطلاح فنی یک عملیات کیورینگ دارد یعنی عایق داخل کوره ها به صورت آرام آرام پخته شدن تا جلوی طرف خوردگی احتمالی آن گرفته شود.

وی با بیان اینکه در بخش راه اندازی نیروگاه زباله سوز تست سرد و گرم نیز انجام خواهد شد که مرحله به مرحله انجام می شود، گفت: البته اصل کار، روشن کردن کوره ها بود که شروع به کار کرد و تا چند روز نیز عملیات کیورینگ یا همان پخته شدن عایق های داخل کوره ها صورت می گیرد و سپس به مرور حجم زباله و سوزاندن آن افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه زباله سوز نوشهر آماده بهره برداری است

نیروگاه زباله سوز نوشهر آماده بهره برداری است