مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 09:102020-06-07اقتصادي

برپایی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی در شیراز


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان فارس گفت: چهاردهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی هفته اول تیرماه و به مدت چهار روز در شیراز برپا خواهد شد.

- سید محمود موسوی یکشنبه 17 خرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به موقعیت جغرافیایی، جمعیتی و اقتصادی استان فارس خصوصا وجود منابع مهم گاز و میعانات گازی در فارس و عبور چهار خط لوله سراسری گاز از این استان، گفت: این موضوع در کنار قرار داشتن این استان در مسیر بندر عسلویه و منطقه پارس جنوبی، فارس را در یک موقعیت استراتژیک و ویژه به لحاظ تامین و تولید و توزیع انرژی فسیلی قرار داده است.

وی افزود: وجود مواد اولیه صنایع پایین دستی، صنایع گاز و پتروشیمی و همچنین حضورمیادین نفتی سروستان، سعادت آباد، خشت و کنارتخته و فعالیت شماری از شرکت های بزرگ پالایشی، پتروشیمی و صنایع شیمیایی، در فارس، این استان را به قطب مهم صنایع نفت و گاز بدل کرده است.

موسوی با یادآوری این مطلب که شیراز به عنوان مرکز استان فارس، به سبب دارا بودن جاذبه های اقتصادی، تاریخی، فرهنگی، مذهبی و طبیعی فراوان، همواره مورد توجه گردشگران و فعالان اقتصادی بوده است، گفت: شیراز در مسیر راه های تجاری مهم قرار دارد به گونه ای که می توان این استان را دروازه تجارت ایران نامید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی در شیراز

برپایی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی در شیراز