مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 08:252020-06-07اقتصادي

هاشمی: جهش تولید فقط در ماسک نیست/حریق های تهران عمدی نبود


رییس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه جهش تولید صرفا در تولید ماسک و کیت آزمایشگاهی نیست از دولت خواست که نسبت به تامین اعتبار خرید اتوبوس برای پایتخت اقدام کند.

- رییس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه جهش تولید صرفا در تولید ماسک و کیت آزمایشگاهی نیست از دولت خواست که نسبت به تامین اعتبار خرید اتوبوس برای پایتخت اقدام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هاشمی ظهر امروز پس از پایان جلسه علنی شورای شهر با حضور در جمع خبرنگاران گفت: جلسه امروز، پر از نطق و تذکر بود.

وی با اشاره به دستور جلسات مهم امروز صحن علنی گفت: یکی از دستورات مهم مان اصلاح جرایم کمیسیون ماده 100 بود.

چرا که می دانید قیمت مسکن و ساخت و ساز در سطح شهر بسیار افزایش پیدا کرده اما جرایم کمیسیون ماده 100 همچنان ثابت باقیمانده است و این مسئله سبب شده که جرایم، بازدارندگی خود را از دست بدهند.

هاشمی با بیان اینکه شهرداری سال گذشته لایحه ای را تقدیم شورای شهر کرد که بر اساس آن جرایم کمیسیون ماده 100 بر اساس ارزش معاملاتی تغییر کند گفت: از آنجایی که این لایحه بسیار مهم است می بایست با دقت بیشتری بررسی شود که خوشبختانه کلیات این لایحه تصویب شد اما از آنجایی که اعضا پیشنهاداتی داشتند جلسه بعد در مورد این موضوع صحبت می شود اما جرایم بر اساس ارزش معاملاتی تغییر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی: جهش تولید فقط در ماسک نیست/حریق های تهران عمدی نبود

هاشمی: جهش تولید فقط در ماسک نیست/حریق های تهران عمدی نبود