مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 07:252020-06-07اقتصادي

دغدغه های برقی دهیاران گنبدی/ از ضعف ولتاژ تا فقدان روشنایی معابر


دهیاران روستاهای گنبدکاووس از فقدان روشنایی در معابر روستایی، ضعف ولتاژ برق و کیفیت برق در روستاها انتقاد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، امروز و در فرمانداری گنبدکاووس جلسه ای میان دهیاران دهستان های سلطانعلی و فجر و رییس اداره نیروی برق شهرستان با هدف بررسی مشکلات برق روستاهای این دو دهستان بخش مرکزی شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

* کیفیت برق در روستاها فراموش نشود نماینده دهیاران دهستان سلطانعلی گنبدکاووس با اشاره به اینکه در فصل تابستان و ماه پایانی بهار تداوم گرمای بسیار زیاد را در گنبدکاووس تجربه می کنیم، اظهار کرد: درخواست ما این است که هدف شرکت توزیع نیروی برق فقط برق رسانی نباشد بلکه به کیفیت و ولتاژ برقی که به روستاها به ویژه در انتهای شبکه می رسد نیز توجه کنند.

سخاوی با بیان اینکه انتظار ما تسریع در اجرای پروژه تبدیل سیم به کابل در شبکه توزیع برق در روستاهای این بخش است، افزود: غلاوه بر این انتظار پیگیری موضوع ضعف ولتاژ در بسیاری از روستاها از جمله قورپلجه و لزوم نصب ترانس و تقویت شبکه در این مناطق را داریم.

وی با تاکید بر اینکه رفع حریم شبکه 20 کیلو ولت در روستای قلندرآباد بالا و جابه جایی شبکه در برخی روستاها به دلیل عبور از درون منازل و اماکن یک اقدام ضروری است، خاطرنشان کرد: ضعف ولتاژ در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه های برقی دهیاران گنبدی/ از ضعف ولتاژ تا فقدان روشنایی معابر

دغدغه های برقی دهیاران گنبدی/ از ضعف ولتاژ تا فقدان روشنایی معابر