مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 07:102020-06-07اجتماعي

جلوگیری از تجمع سودجویان در محل های غیررسمی حضور کارگران ساختمانی


دادیار حوزه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب خراسان رضوی گفت: افراد سودجویی که به اسم کارگر در محل های غیر رسمی اقدام به تکدی گری کنند، - جمع آوری می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرزاد بهشتی توندری گفت: با توجه به لزوم حمایت از حقوق مادی و معنوی کارگران و انجام وظایف مرتبط با این قشر عزیز، شناسایی و ساماندهی این افراد توسط تمامی دستگاه های مسئول از جمله اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، اداره کل تأمین اجتماعی استان، اداره کل فنی و حرفه ای استان و با محوریت شهرداری مشهد در حال انجام است.

وی ادامه داد: با عنایت به اینکه تجمع کارگران مشاغل ساختمانی در نقاط مختلف شهر و بدون ضابطه، باعث ایجاد مزاحمت های ترافیکی و نارضایتی های مردمی می گردد و برخی افراد سودجو به نام کارگران پرتلاش در محل های مزبور تجمع و اقدام به تکدی گری می نمایند، مقرر شد طبق دستور دادستان عمومی و انقلاب خراسان رضوی علاوه بر رفع سد معبر توسط شهرداری، نیروی انتظامی نسبت به جلوگیری از فعالیت کارگران ساختمانی غیرمجاز پس از اتمام مهلت قانونی تعیین شده در محل های غیر مجاز اقدام کنند.

وی عنوان کرد: به همین منظور باید کنترل و نظارت دائمی بر محدوده های قانونی فعالیت های کارگران ساختمانی و حمایت از پرسنل شهرداری و سایر متولیان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از تجمع سودجویان در محل های غیررسمی حضور کارگران ساختمانی

جلوگیری از تجمع سودجویان در محل های غیررسمی حضور کارگران ساختمانی