مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:552020-06-07اجتماعي

هیأتی که برای بچه مدرسه ای ها ماسک می دوزد


مسئول هیأت مکتب العباس (ع) با بیان اینکه بانوان هیأتی روزانه 2 هزار ماسک تولید می کنند، گفت: باتوجه به برگزاری امتحانات دانش آموزان پایه های نهم و دوازدهم مدارس به صورت حضوری، - عظیم محمودی، مسئول هیأت مکتب العباس (ع) در منطقه عبدل آباد تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: بعد از شیوع ویروس کرونا و لغو جلسات مذهبی، ظرفیت هیأت ها در راستای ارائه خدمات اجتماعی و کمک به مردم در راستای مبارزه با ویروس کرونا صرف شد.

تولید روزانه 3 هزار گان برای نیازمندان وی افزود: هیأتی ها در حسینیه بیت العباس (ع) از سوم فروردین ماه شروع به تولید گان کردند و با فراخوانی که اعلام شد، مردم چرخ های خیاطی خود را به حسینیه آوردند و روزانه حدود 3 هزار گان برای کادر درمانی بیمارستان ها تولید شد.

محمودی تصریح کرد: در ابتدای امر روزانه در این حسینیه 150 نفر از مردم در حال دوخت گان شدند که از ساعت 10 صبح تا 11 شب به صورت مستمر تا قبل از ماه رمضان به دوزندگی مشغول بودند تا بتوانند کمک به کادر درمانی بیمارستان ها در خط مقدم این بیماری داشته باشند.

توزیع 80 هزار گان رایگان در 360 بیمارستان کشور مسئول هیأت مکتب العباس (ع) با اشاره به اینکه برای تولید هر گان 30 هزار تومان هزینه صورت می گرفت، تصریح کرد: در مجموع از سوم فروردین ماه تا عید فط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأتی که برای بچه مدرسه ای ها ماسک می دوزد

هیأتی که برای بچه مدرسه ای ها ماسک می دوزد