مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:552020-06-07سياسي

پروتکل های بهداشتی زائران و گردشگران سلامت خارجی تدوین می شود


معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: پروتکل های بهداشتی زائران و گردشگران سلامت خارجی به زودی در استان تدوین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد صادق براتی در نشست با مدیران مرتبط با حوزه گردشگران سلامت خارجی اظهار کرد: پروتکل های بهداشتی زائران و گردشگران سلامت خارجی ظرف چند روز آینده در استان تدوین و به عنوان پیشنهاد به ستاد ملی کرونا ارسال می شود.

وی افزود: با توجه به شرایط کرونا، دو ملاحظه مهم در تدوین دستورالعمل های جامع بهداشتی باید مدنظر قرار گیرد، گردشگران سلامتی که وارد کشورمان می شوند اطمینان داشته باشند که در فضایی سالم و ایمن می توانند پیگیر امور مربوط به درمان خود باشند و بالعکس سازوکار تعریف شده ما به گونه ای باشد که اطمینان داشته باشیم گردشگر سلامت ما ناقل بیماری کرونا نباشد که این مستلزم تدوین پروتکل های دقیق و کنترل هایی در مبدا است.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی بیان کرد: در شیوه نامه های تدوین شده، ملاحظات لازم جهت پذیرش گردشگران سلامت در مطب ها و کلینیک های شخصی درنظر گرفته شود تا از بروز برخی تخلفات جلوگیری شود.

براتی با اشاره به ثبت نام حدود دو هزار نفر از راهنمایان و لیدرهای گردشگران سلامت و لزوم آموزش آنان تصریح کرد: آموزش های لیدرهای گرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروتکل های بهداشتی زائران و گردشگران سلامت خارجی تدوین می شود

پروتکل های بهداشتی زائران و گردشگران سلامت خارجی تدوین می شود