مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:502020-06-07بين الملل

نجباء: مذاکراتی که به عقب نشینی ارتش آمریکا منجر نشود باطل است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نصر الشمری معاون دبیرکل و سخنگوی رسمی جنبش النجباء عراق به زمزمه های موجود مبنی بر تلاش های آمریکا برای باقی ماندن در عراق و دور زدن طرح مصوب پارلمان مبنی بر لزوم خروج از این کشور، - سخنگوی رسمی جنبش النجباء عراق درباره هرگونه امتیازدهی به واشنگتن در مذاکرات فرارو از سوی بغداد هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، نصر الشمری معاون دبیرکل و سخنگوی رسمی جنبش النجباء عراق به زمزمه های موجود مبنی بر تلاش های آمریکا برای باقی ماندن در عراق و دور زدن طرح مصوب پارلمان مبنی بر لزوم خروج از این کشور، طی پستی در توییتر واکنش نشان داد.

وی نوشت: هرگونه مذاکراتی که در رأس بند های آن، تصمیم ملت عراق و پارلمان و دولت آن مبنی بر عقب نشینی کامل و فوری (کلیه نیرو های خارجی) از سراسر عراق نباشد، باطل و غیرالزام آور و غیر قانونی است و ما آن را تحت هر شرایطی که باشد و از سوی هر کس که می خواهد صادر شود، به رسمیت نخواهیم شناخت.

این در حالی است که قرار است، مذاکرات میان بغداد و واشنگتن در نیمه های ماه جاری میلادی آغاز شود و برخی منابع می گویند که این مذاکرات در واقع گفت و گوی راهبردی عراق و آمریکا در سه محور و در واقع، تغییر کیفیت و نحوه ادامه حضور آمریکا در این کشور است که عبارتند از: حمایت نظامی آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجباء: مذاکراتی که به عقب نشینی ارتش آمریکا منجر نشود باطل است

نجباء: مذاکراتی که به عقب نشینی ارتش آمریکا منجر نشود باطل است