مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:302020-06-07سياسي

لزوم اعلام جزییات توافق نامه شهرداری تهران و ارتش در خصوص پادگان06


رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم اعلام جزییات توافق نامه شهرداری تهران و ارتش در خصوص پادگان06 و قرار گیری این جزییات دراختیار اعضای شورا تاکید کرد.

- رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: لزوم اعلام جزییات توافق نامه شهرداری تهران و ارتش در خصوص پادگان06 رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم اعلام جزییات توافق نامه شهرداری تهران و ارتش در خصوص پادگان06 و قرار گیری این جزییات دراختیار اعضای شورا تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جواد حق شناس در تذکری به شهردار تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران جهت تشریح جزییات توافق نامه شهرداری تهران و ارتش در خصوص پادگان 06 گفت: این جانب به عنوان نماینده مردم تهران ری و تجریش در دو هفته گذشته درخصوص چگونگی انعقاد توافقنامه شهرداری تهران با ارتش در خصوص پادگان 06 در محدوده منطقه 4 تهران و خیابانهای پاسداران و بزرگراه شهیدصیاد شیرازی با نگرانی و پرسشهای فراوانی روبرو شده ام.

وی افزود: در برخی از این پرسشها ونگرانیها اعتراض های جدی نیز مشاهده می شود.

بنابراین در راستای ایفای وظایف نظارتی و نقش نمایندگی و عضو شورا از شهردار تهران می خواهم در اسرع وقت اطلاعاتی همچون مشروح کامل توافق شهرداری تهران با ارتش جمهوری اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اعلام جزییات توافق نامه شهرداری تهران و ارتش در خصوص پادگان06

لزوم اعلام جزییات توافق نامه شهرداری تهران و ارتش در خصوص پادگان06