مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:252020-06-07سياسي

ضرورت توجه به باغ سازی ایرانی در پادگان06


عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ضرورت توجه به باغ سازی ایرانی در پادگان06 گفت: هنوز هیچ طرح و برنامه درستی برای این مکان ارائه نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران در تذکری پیش از دستور در صحن علنی شورای شهر تهران گفت: پادگان 06 در همه این سالها محلی برای پرورش جوانان مدافع وطن بوده است.

وی ادامه داد: این مکان همیشه تاریخ به عنوان پایگاه بزرگ ارتش برای پرورش جوانان برومند خود بوده است و این مکان قابلیت تبدیل به موزه بوستان شدن را دارد.

مسجدجامعی افزود: چنین اقدام بزرگی یعنی تبدیل پادگان 06 به بوستان ارتش کار کوچکی نیست و باید برای آن طرح و برنامه درستی ارائه شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: 10 روز قبل نامگذاری این بوستان انجام میگیرد و 4 روز بعد کلنگ ساخت ان خورده می شود اما هنوز هیچ طرح و برنامه درستی برای آن ارائه نشده است.

وی گفت: همانطور که شهردار تهران اشاره کرد این پادگان یک منطقه عالی از جهت بافت گیاهی و حتی جانوری است و باید حفظ این پوشش گیاهی و حتی جانوری نظیر پرندگان آن در اولویت قرار گیرد.

مسجد جامعی ادامه داد: ما نگرانیم که واگذاری ساخت این بوستان به معاونت شهرسازی شهرداری تهران باعث آسیب خوردن به اصالت این پادگان و محیط زیست آن بشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به باغ سازی ایرانی در پادگان06

ضرورت توجه به باغ سازی ایرانی در پادگان06