مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:152020-06-07سياسي

نارضایتی مکرر مردم از مدیران، تلاش مضاعف یا کناره گیری آنها را ضروری می کند


نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی وجود برخی از مشکلات در این شهرستان را ناشی از ضعف مدیریتی در حوزه های مربوطه خواند و تاکید کرد: اظهار مکرر نارضایتی مردم از یک مدیر، - ایسنا/یزد نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی وجود برخی از مشکلات در این شهرستان را ناشی از ضعف مدیریتی در حوزه های مربوطه خواند و تاکید کرد: اظهار مکرر نارضایتی مردم از یک مدیر، تلاش مضاعف وی یا کناره گیری از مسئولیت را ضروری می کند.

محمدرضا دشتی اردکانی در نشست شورای اداری شهرستان اردکان که روز شنبه برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش های 20 ساله ی محمدرضا تابش نماینده ادوار گذشته این شهرستان، ابراز امیدواری کرد با استفاده از تجربیات این شخصیت ملی در راه پیشرفت کشور و پیشبرد اهداف شهرستان، گام برداریم.

وی همچنین با اشاره به شیوع ویروس کرونا در این شهرستان، از تلاش کادر درمانی، ادارات دولتی و حرکت های مردمی نیز قدردانی کرد.

دشتی در ادامه با بیان این که نماینده مجلس دخالتی در امور اجرایی شهرستان نخواهد داشت، وظیفه نماینده را نظارت بر اجرای قوانین برشمرد و گفت: اظهار مکرر نارضایتی مردم از یک مدیر، تلاش مضاعف وی یا کناره گیری از مسئولیت را ضروری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی مکرر مردم از مدیران، تلاش مضاعف یا کناره گیری آنها را ضروری می کند

نارضایتی مکرر مردم از مدیران، تلاش مضاعف یا کناره گیری آنها را ضروری می کند