مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:052020-06-07سياسي

انس با قرآن در اوج محرومیت/«کلام الله» مونس تنهایی «عزت الله»+فیلم


عده ای با دست خالی و با کمترین امکانات و در عین فقر و نداری و زندگی سخت و طاقت فرسا مانند عزت الله مرادی مرد روستایی ساکن روستای چشمه چنار یاسوج قرآن را به حد اعلای پاس می دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج آن چه که امروزه به عنوان آسیب های اجتماعی در جامعه دیده می شود و هر روزه خبرهای ناگواری از اعتیاد و طلاق و خودکشی به گوش می رسد از مهم ترین دلایل آن دوری از قرآن و دستورات آسمانی نازل شده در آخرین کتاب آسمانی است.

قرآن جامع همه موضوعات و دستورالعمل کاملی برای زیستن سالم در دنیای فانی است و اگر به دستورات قرآن عمل می شد اکنون زمین گسترده از پاکی ها و خوبی ها بود.

متاسفانه قرآن نسبت به همیشه مهجور واقع شده و کمتر می شنویم که به صورت مستمر و دائم محافل انس با قرآن برای نسل جوان و نوجوان برگزار شود نسلی که اگر با قرآن مانوس نباشد به بیراهه می رود و دچار آسیب ها و امراض لاعلاجی خواهد شد.

اما در این بین عده ای با دست خالی و با کمترین امکانات و در عین فقر و نداری و زندگی سخت و طاقت فرسا مانند عزت الله مرادی مرد روستایی ساکن روستای چشمه چنار یاسوج قرآن را به حد اعلای پاس می دارند.

عزت الله مرادی که سابقه حضور در جبهه های جنگ و نبرد حق علیه باطل را دارد با همه محرومیت و فقر مادی که در زندگی دارد و در بدترین شرایط زندگی را سپری می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انس با قرآن در اوج محرومیت/«کلام الله» مونس تنهایی «عزت الله»+فیلم

انس با قرآن در اوج محرومیت/«کلام الله» مونس تنهایی «عزت الله»+فیلم