مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 04:202020-06-07ورزشي

خوشحالی سرمربی استرالیا از بازگشت شاگردانش به فوتبال


گراهام آرنولد خوشحال است که بازیکنانش بعد از مدت ها تعطیلی به زمین بازی برمی گردند تا خود را برای انتخابی جام جهانی آماده کنند.

- گراهام آرنولد خوشحال است که بازیکنانش بعد از مدت ها تعطیلی به زمین بازی برمی گردند تا خود را برای انتخابی جام جهانی آماده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، گراهام آرنولد سرمربی تیم ملی فوتبال استرالیا خوشحال است بازیکنان این تیم رفته رفته بعد از تعطیلی رقابت ها به دلیل شیوع کرونا به میادین بازمی گردند.

استرالیا که در رده نخست گروه B قرار دارد، برای حضور در انتخابی جام جهانی قطر 2022 و جام ملت های آسیای چین 2023 و کوپا آمریکا آماده می شد که شیوع ویروس کرونا باعث شد تا تمام برنامه های تیم ملی فوتبال استرالیا مختل شود.

شیوع ویروس اکنون در بسیاری از کشورها تحت کنترل است و به همین خاطر به برخی از مسابقات فرصت داده شده است که بازی های خود را از سر بگیرند و به همین خاطر بازیکنان استرالیایی رفته رفته به میادین بازمی گردند.

گراهام آرنولد سرمربی تیم ملی فوتبال استرالیا درباره بازگشت بازیکنان استرالیایی به میادین و شرایط ملی پوشان این کشور گفت: خیلی خوب است که بازیکنانم را بعد از مدت ها در زمین بازی می بینم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشحالی سرمربی استرالیا از بازگشت شاگردانش به فوتبال

خوشحالی سرمربی استرالیا از بازگشت شاگردانش به فوتبال