مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 03:452020-06-07اقتصادي

کوتاهی بانک ها سد راه جهش تولید/ رهاشدگی سرمایه گذاران در امور بانکی خاتمه یابد


فرماندار قشم با بیان اینکه سرمایه گذار نباید در مسیر بانک رها شود، گفت: دستگاه های متولی خود را موظف به بررسی دلایل به نتیجه نرسیدن درخواست تسهیلات سرمایه گذاران بدانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، علیرضا نصری صبح امروز در نشست کارگروه اشتغال این شهرستان اظهار داشت: دستگاه های متولی خود را موظف به بررسی دلایل به نتیجه نرسیدن درخواست تسهیلات سرمایه گذاران و متقاضیان برنامه های تولید و اشتغالزایی بدانند.

وی با بیان اینکه سرمایه گذار نباید در مسیر بانک و کارگاه رها شود، افزود: کوتاهی بانک ها، اشکالات قانونی یا ضمانت پرداخت هرکدام، نیازمند راهکار و پیگیری خاصی است که دستگاه متولی باید تا حصول نتیجه مطلوب آن را پیگیری کند.

فرماندار قشم تصریح کرد: اصلاح روند سنتی و هدایتگری کارآمد در مسیر اشتغالزایی از نخستین مولفه های تحقق جهش تولید به شمار می رود.

نصری ادامه داد: حفظ نیروی کار توسط فعالان حوزه های مختلف اقتصادی با وجود مشکلات اقتصادی و زیان ناشی از کرونا، بسیار ارزشمندتر از تعدیل نیرو است.

وی اضافه کرد: از این رو اختصاص بسته های تشویقی ویژه برای کمک به این فعالان در نظر گرفته گرفته خواهد شد.

فرماندار قشم بیان کرد: دستگاه های مسوول باید درخواست فعالانی که از چنین شرایطی برخوردار هستند اما نامشان در لیست سامانه کارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتاهی بانک ها سد راه جهش تولید/ رهاشدگی سرمایه گذاران در امور بانکی خاتمه یابد

کوتاهی بانک ها سد راه جهش تولید/ رهاشدگی سرمایه گذاران در امور بانکی خاتمه یابد