مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 03:452020-06-07اقتصادي

نگرانی وزارت علوم از بازگشت مالیات بر قراردادهای پژوهشی/ رایزنی با وزارت اقتصاد


مدیر کل ارتباط با صنعت وزارت علوم از بازگشت مالیات بر قراردادهای ارتباط با صنعت و قراردادهای پژوهشی در پیش نویس اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم ابراز نگرانی کرد.

- محمدسعید سیف در خصوص نگرانی های ایجاد شده درباره احتمال کسر مالیات از قراردادهای ارتباط با صنعت در پیش نویس اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم به خبرنگار مهر گفت: چند سال پیش این مشکل وجود داشت که خوشبختانه طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، کسر مالیات 5 درصد از قراردادهای پژوهشی و ارتباط با صنعت که رقم قابل توجهی هم بود، حذف شد.

مدیر کل ارتباط با صنعت وزارت علوم با اشاره به اینکه اخیرا بازنویسی قانون مالیات کشور در دستور کار وزارت اقتصاد قرار گرفته است، اظهار کرد: بر اساس اطلاعات غیر رسمی که به دست ما رسیده، گفته می شود که شاید قراردادهای ارتباط با صنعت دوباره شامل مالیات ها شود که این موضوع یک نگرانی برای ما به وجود آورده است؛ البته فعلا اقدامی در این خصوص صورت نگرفته و قانون مالیات همچنان در دست بررسی است.

سیف ادامه داد: نگرانی خود را در رابطه با این موضوع به وزارت اقتصاد انعکاس داده ایم تا آن ها در قانون جدید مالیات و در بازنویسی مجدد آن، عدم شمول مالیات بر قراردادهای ارتباط با صنعت و قراردادهای پژوهشی را حتما مورد توجه قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی وزارت علوم از بازگشت مالیات بر قراردادهای پژوهشی/ رایزنی با وزارت اقتصاد

نگرانی وزارت علوم از بازگشت مالیات بر قراردادهای پژوهشی/ رایزنی با وزارت اقتصاد