مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 19:552020-06-06بين الملل

وزیر خارجه آلمان راهی سرزمین های اشغالی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هایکو ماس وزیر خارجه آلمان روز چهارشنبه برای بررسی مسأله الحاق کرانه باختری به سرزمین های اشغالی به اسراییل سفر می کند.

- وزیر خارجه آلمان به سرزمین های اشغالی می رود تا صهیونیست ها را از خطرات الحاق کرانه باختری آگاه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، هایکو ماس وزیر خارجه آلمان روز چهارشنبه برای بررسی مسأله الحاق کرانه باختری به سرزمین های اشغالی به اسراییل سفر می کند.

به نوشته روزنامه صهیونیستی هاآرتص، ماس در این سفر با گابی اشکنازی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی دیدار کرده و به او درباره طرح الحاق بخش هایی از کرانه باختری به سرزمین های اشغالی هشدار خواهد داد.

بر اساس این گزارش، وزیر خارجه آلمان برای صهیونیست ها تشریح خواهد کرد که طرح یکجانبه اسراییل برای الحاق کرانه باختری آلمان را مجبور می کند که از بین ائتلاف با اسراییل و پایبندی به قوانین بین المللی و ارزش های اتحادیه اروپا یکی را انتخاب کند و در چنین حالتی نتیجه به ضرر اسراییل خواهد بود.

پیش از این نیکلای ملادینوف هماهنگ کننده سازمان ملل متحد در امور صلح خاورمیانه گفت که الحاق کرانه باختری به سرزمین های اشغالی توسط اسراییل نقض خطرناک قوانین بین المللی است و زمینه برای از سرگیری مذاکرات بین دو طرف را از بین خواهد برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه آلمان راهی سرزمین های اشغالی می شود

وزیر خارجه آلمان راهی سرزمین های اشغالی می شود