مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 19:452020-06-06ورزشي

مربیان دردسرساز یک دهه اخیر فوتبال ایران


فوتبال ایران همیشه پر بوده از مربیانی که برای تیم هایشان دردسر آفریده اند و با قراردادهای کلان و نتایج ناامیدکننده دست آن ها را در پوست گردو گذاشته اند.

- فوتبال ایران همیشه پر بوده از مربیانی که برای تیم هایشان دردسر آفریده اند و با قراردادهای کلان و نتایج ناامیدکننده دست آن ها را در پوست گردو گذاشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیروز مهدی تاج در یک برنامه تلویزیونی از قرارداد ترکمانچای فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس بلژیکی پرده برداشت و مشخص شد سرمربی سابق تیم ملی ایران می تواند تا مبلغ 8 میلیون یورو از فوتبال ایران پول بگیرد؛ اتفاقی که نه برای تیم ملی نفع فنی داشت و نه برای فوتبال و فدراسیونش نفع مالی.

سرمربی بی سر و صدا اما پرحاشیه تیم ملی در انتخابی جام جهانی هم کار دست تیم ملی داد و باخت به عراق و بحرین حالا باعث شده حضور ایران در جام جهانی 2022 قطر در هاله ای از ابهام قرار گیرد.

جانشینی او به جای کارلوس کی روش، انتظارات را از این مربی بالا برده بود و او در همین آزمون های اولش نشان داد فاصله زیادی با سرمربی پرتغالی تیم ملی دارد؛ سرمربی ای که علی رغم نتایج درخشانش با تیم ملی، دردسرهای زیادی داشت و هر روز شاهد دعوای او با یکی از ارکان ورزش ایران بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربیان دردسرساز یک دهه اخیر فوتبال ایران

مربیان دردسرساز یک دهه اخیر فوتبال ایران