مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 18:252020-06-06اقتصادي

پایه حقوق کارگران تغییر کرد/ حق مسکن 200 هزار تومان افزایش می یابد


اعضای شورای عالی کار در نشست تعیین حق مسکن کارگران پس از گذشت ساعت ها مذاکره با تصویب افزایش 200 هزار تومانی حق مسکن کارگران موافقت کردند.

- اعضای شورای عالی کار در نشست تعیین حق مسکن کارگران پس از گذشت ساعت ها مذاکره با تصویب افزایش 200 هزار تومانی حق مسکن کارگران موافقت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دویست و نود و دومین نشست شورای عالی کار که از ساعت 4 امروز عصر با موضوع تعیین حق مسکن کارگران و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان کارفرمایی و کارگری در وزارت کار آغاز شده بود، پس از ساعت ها مذاکره با تصویب افزایش 200 هزار تومانی حق مسکن پایان یافت.

در این نشست نمایندگان گروه کارگری علاوه بر افزایش حق مسکن، بر لزوم اجرای ماده 41 قانون کار و افزایش حداقل دستمزد سال 99 تاکید کردند که در نهایت شورای عالی کار با افزایش حق مسکن کارگران به 300 هزار تومان موافقت کرد.

بر این اساس پایه حقوق کارگران در سال جاری تغییر کرد و به 26 درصد رسید.

از دیگر مصوبات جلسه کاهش 75 هزار تومانی پایه سنواتی کارگران بود که به ازای آن پنج درصد به پایه حقوق اضافه شد که در حقیقت پایه کارگردان حداقل بگیر در سال جاری 26 درصد افزایش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایه حقوق کارگران تغییر کرد/ حق مسکن 200 هزار تومان افزایش می یابد

پایه حقوق کارگران تغییر کرد/ حق مسکن 200 هزار تومان افزایش می یابد