مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 18:002020-06-06پزشكي

افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا که نیاز به بستری دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: در 24 ساعت گذشته 142 مورد جدید در بخش های عادی و 67 مورد جدید نیز در بخش های ویژه بیمارستان های استان تهران با تشخیص کووید 19 بستری شدند.

- فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به افزایش تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی، گفت: در طی شبانه روز گذشته 12 درصد مراجعان به مراکز بهداشتی، نیازمند بستری در مراکز درمانی بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: در 24 ساعت گذشته 142 مورد جدید در بخش های عادی و 67 مورد جدید نیز در بخش های ویژه بیمارستان های استان تهران با تشخیص کووید 19 بستری شدند.

زالی با اشاره به افزایش تعداد بستری شدگان در بیمارستان ها و مراکز درمانی، گفت: در طی شبانه روز گذشته 12 درصد مجموع مراجعان به حوزه های بهداشتی نیازمند به بستری در مراکز درمانی داشتند که نسبت به روز گذشته رشد داشته است.

به گفته وی، زمینه الگوی مراجعان نیاز به بازنگری دارد و این افزایش آماری باید مورد توجه قرار گیرد زیرا می تواند نشان دهنده تغییر الگوی مراجعان به بیمارستان ها و یا تغییر معیارهای بستری در تهران باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا که نیاز به بستری دارند

افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا که نیاز به بستری دارند