مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 17:252020-06-06بين الملل

کوبا: اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه سوریه نقض فاحش منشور سازمان ملل است


وزیر خارجه کوبا تحریم هایی که دولت آمریکا قصد دارد علیه سوریه اعمال کند را به شدت محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزیر خارجه کوبا روز شنبه تشدید تحریم های آمریکا علیه سوریه تحت قانون سزار را محکوم کرد و آن را نقض فاحش منوشر سازمان ملل برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری پرنسا لاتینا برونو رودریگز پارلیا   وزیر خارجه کوبا در توییتی تحریم های آمریکا علیه سوریه را  به شدت محکوم کرد.

این دیپلمات ارشد کوبا در توییت خود نوشت که  تحریم های ایالات متحده علیه سوریه نقض جدی و آشکار منشور سازمان ملل، حقوق بین الملل و حقوق مردم سوریه است.

رودریگز همچین در توییت خود نوشت که سیاست خصمانه آمریکا علیه سوریه بر روند بازسازی این کشور پس از 9 سال جنگ داخلی و در بحبوحه  مقابله با شیوع ویروس کرونا اثر می گذارد.

به موجب قانون سزار قرار است یک فشار حداکثری علیه سوریه از سوی آمریکا راه اندازی شود و تحریم ها علیه رییس جمهور سوریه و افراد و شرکت های خارجی که با دولت این کشور داد و ستد می کنند اعمال شود.

سفیر سوریه در لبنان در روزهای گذشته با اشاره به ایستادگی چندین ساله این کشور در برابر آمریکا، تأکید کرد که دمشق با همکاری کشورهای دوست و همپیمان از توطئه قانون جدید آمریکایی موسوم به سزار عبور خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوبا: اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه سوریه نقض فاحش منشور سازمان ملل است

کوبا: اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه سوریه نقض فاحش منشور سازمان ملل است