مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 16:152020-06-06پزشكي

تأکید سمن ها پرهیز از ابزارنگری گروه های جهادی


سمن ها و گروه های جهادی فعال در بحران کرونا از سوی فرمانداری رشت تجلیل شدند اما آن ها در واگویه های خود بیان می کنند که بیش از هر چیزی مایل اند از آن ها استفاده ابزاری نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در روزهای نخست اسفندماه سال گذشته، شیوع افسارگسیخته ویروسی منحوس و متقلب به نام کرونا تمام کشور ازجمله گیلان را فراگرفت و موجب شد بسیاری از مردم در شیوع این پاندمی درگیر شوند.

شیوع یک باره و به دوراز انتظار ویروس کرونا موجب شد تا کمبودهای حوزه بهداشت و درمان نتواند نیازهای به هنگام مردم را در ارائه خدمات مطلوب درمانی پاسخ دهد، ازاین رو در این راستا گروه های مردم نهاد، سمن ها و تشکل های جهادی در کنار کادر درمان جهاد گونه شتافتند و با راه اندازی پویش های مردمی منسجم و اثربخش توانستند بخشی از کمبودها را جبران کنند.

عصر امروز، یعنی باگذشت حدوداً چهار ماه از شیوع نخستین پاندمی کرونا ویروس در گیلان،  نشست سمن ها و گروه های جهادی خدمت رسان در حوزه بهداشت و درمان با فرماندار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان رشت در سالن اجتماعات فرمانداری رشت برگزار شد و مقامات دولتی از خدمات بی منت، هدفمند و درخور این تشکل ها تقدیر و تجلیل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید سمن ها پرهیز از ابزارنگری گروه های جهادی

تأکید سمن ها پرهیز از ابزارنگری گروه های جهادی