مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 16:102020-06-06اجتماعي

پرتاب زباله می تواند آمار تصادفات جاده ای را افزایش دهد


سرپرست پلیس راه استان گیلان با اشاره به اینکه پرتاب زباله در سطح معابر از مصادیق تخلفات رانندگی است، از برخورد جدی پلیس با رانندگانی که زباله را از خودرو به بیرون پرتاب می کنند، - ایسنا/گیلان سرپرست پلیس راه استان گیلان با اشاره به اینکه پرتاب زباله در سطح معابر از مصادیق تخلفات رانندگی است، از برخورد جدی پلیس با رانندگانی که زباله را از خودرو به بیرون پرتاب می کنند، خبر داد.

سرهنگ جاور صفاری در گفت وگو با ایسنا، پرتاب زباله در سطح معابر را از مصادیق تخلفات رانندگی دانست و اظهار کرد: پرتاب زباله از داخل خودرو به بیرون علاوه بر غیر اصولی بودن رفتار شهروندی و تخریب محیط زیست، می تواند آمار تصادفات جاده ای را نیز افزایش دهد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بسیاری از کشورها جریمه ریختن زباله در سطح محور آنقدر سنگین است که متخلفان مجبورند بابت این کار، بخش قابل توجهی از حقوقشان را بپردازند.

وی افزود: مطابق بند 2073 جدول جریمه های رانندگی، پرتاب کردن یا ریختن ضایعات، زباله، اشیاء و آب دهان از وسیله نقلیه در سطح معابر، 300 هزار ریال تعیین شده است.

سرهنگ صفاری با اشاره به اینکه پرتاب زباله در سطح معابر از مصادیق تخلفات رانندگی است، از برخورد جدی پلیس با رانندگانی که زباله را از خودرو به بیرون پرتاب می کنند، خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرتاب زباله می تواند آمار تصادفات جاده ای را افزایش دهد

پرتاب زباله می تواند آمار تصادفات جاده ای را افزایش دهد