مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 14:252020-06-06حوادث

واکنش مدیرکل وزارت خارجه به اظهارات سفیر افغانستان در تهران


مدیر کل غرب آسیا در وزارت خارجه گفت: حمل 13 نفر در یک خودرو 4 نفره ( 3 نفر در صندوق عقب ) اگر قاچاق نیست، چیست؟ - مدیر کل غرب آسیا در وزارت خارجه گفت: حمل 13 نفر در یک خودرو 4 نفره ( 3 نفر در صندوق عقب ) اگر قاچاق نیست، چیست؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید رسول موسوی در توییتی نوشت: اجازه دهید با کلمات بازی نکنیم.

پلیس ایران به قاچاقچیان شلیک می کند.

چه قاچاقچی مواد مخدر باشد چه قاچاقچی انسان ، اگر به اخطار پلیس توجه نشود.

وی ادامه داد: حمل 13 نفر در یک خودرو 4 نفره ( 3 نفر در صندوق عقب ) اگر قاچاق نیست چه هست؟ سفیر افغانستان در تهران در اظهاراتی گفته است که مسوولان ایرانی پذیرفته اند که به خودروی حامل مهاجران افغان شلیک کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس اعلام فرماندهی نیروی انتظامی استان یزد، ماموران نیروی انتظامی با استفاده از علائم هشدار به چند دستگاه خودرو مشکوک دستور ایست دادند که موفق به متوقف کردن 3 دستگاه خودرو و دستگیری تعدادی اتباع بیگانه غیرمجاز و کشف مقداری موادمخدر شدند.

از بین این خودروها یک دستگاه خودرو به فرمان ایست پلیس و صدای تیرهوایی توجهی نکرده و با استفاده از سیستم دودزا و احتراق با سرعت زیاد متواری شد که با وجود پنچری لاستیک، خودرو بیش از 8 کیلومتر ادامه مسیر داده و به علت داغ شدن رینگ ها بر اثر اصطکاک، استفاده از سیستم احترا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مدیرکل وزارت خارجه به اظهارات سفیر افغانستان در تهران

واکنش مدیرکل وزارت خارجه به اظهارات سفیر افغانستان در تهران