مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 14:152020-06-06سياسي

هشدار درباره غارت منابع طبیعی و جنگل ها و ساخت وسازهای بی رویه


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی آلودگی ها، غارت منابع طبیعی و جنگل ها و ساخت وسازهای بی رویه را که مهم ترین عوامل تخریب محیط زیست دانست و گفت: - حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز حفظ محیط زیست، منابع آب، خاک، جنگل و هوا را ضروری خواند و اظهار داشت: گفتمان ‏سازی، راه اصلی مقابله با معضلات زیربنایی و راهبردی در عرصه زیست محیط است.

امام جمعه تبریز با یادآوری خطبه های نماز جمعه در موضوع حفظ محیط زیست ادامه داد: بنده شخصاً با 50 نکته علمی و مستند برای تحقق محیط زیست سالم و عاری از آلودگی ها مطالبه گری کرده ام و در کنار آن با فعالان این حوزه در قالب کارگاه اندیشه ورزی جلسات متعدد داشته ام.

وی با اشاره به نتایج بدست آمده در این رابطه گفت: در جایگاه امامت جمعه به موضوع صیانت از منابع خدادادی و زیست محیطی در سطح کلان ورود داشته ام و نتیجه آن مطالبه گری جوانان دانشجوی بسیجی در این موضوع بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان آلودگی ها، غارت منابع طبیعی و جنگل ها و ساخت وسازهای بی رویه را که مهم ترین عوامل تخریب محیط زیست دانست و گفت: این موضوع که در هر دوره شکل و قالب خود را نشان داده است، نتیجه غفلت از سیاست های کلی نظام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره غارت منابع طبیعی و جنگل ها و ساخت وسازهای بی رویه

هشدار درباره غارت منابع طبیعی و جنگل ها و ساخت وسازهای بی رویه