مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 13:352020-06-06سياسي

رزن در آستانه خروج از وضعیت سفید کرونا و ورود به وضعیت زرد است


در حال حاضر شهرستان رزن در ارتباط با شیوع ویروس کرونا در آستانه خروج از وضعیت سفید و ورود به وضعیت زرد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید رضا سلامتی ظهر شنبه در جلسه مقابله با کرونا با بیان اینکه هم اکنون وضعیت شهرستان رزن در ارتباط با شیوع ویروس کرونا در آستانه خروج از وضعیت سفید و ورود به وضعیت زرد است گفت: مردم به هیچ وجه نباید نسبت به این بیماری بی تفاوت باشند و از مردم شهرستان رزن تقاضا می شود شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند.

سلامتی مهمترین دلیل شیوع ویروس کرونا در شهرستان رزن را حضور مسافران و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی عنوان کرد و افزود: استفاده از ماسک، شستن مرتب دست ها و جلوگیری از تجمعات مهمترین عوامل پیشگیری از شیوع این بیماری است.

وی از عموم مردم خواست به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و جدی بودن عوارض ناشی از آن، فقط در موارد بسیار ضروری از منزل خارج شوند و به هیچ عنوان در مراکز خرید و اجتماعات حضور نیابند تا با همکاری عمومی شیوع این ویروس را کنترل کنیم.

وی افزود: همچنین کسبه و فروشندگان اقلام غیر ضروری و بازاریان هم باید حتی الامکان با تعطیلی محل کسب و یا محدودیت فعالیت های صنفی و رعایت پروتکل های بهداشتی از سلامتی خود، خانواده هایشان و مردم محافظت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزن در آستانه خروج از وضعیت سفید کرونا و ورود به وضعیت زرد است

رزن در آستانه خروج از وضعیت سفید کرونا و ورود به وضعیت زرد است