مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 13:052020-06-06بين الملل

حماس: پیام جدیدی از محمود عباس درباره آشتی ملی دریافت نکرده ایم


یک عضو جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) هر گونه دریافت پیام جدید از رییس تشکیلات خودگردان در خصوص ضرورت تحقق آشتی ملی را تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اسماعیل رضوان عضو جنبش حماس اظهارات یک مسئول جنبش فتح در خصوص پیام محمود عباس به گروه های فلسطینی و دعوت به ضرورت تحقق آشتی ملی را رد کرد.

رضوان در مصاحبه با وبگاه إرم نیوز گفت که حماس هیچ پیام جدیدی از هیچ طرفی در خصوص آشتی دریافت نکرده است.

او تصریح کرد که راه تحقق آشتی و پایان دادن به دودستگی روشن است و آن این است که محمود عباس از کادر رهبری سازمان آزادی بخش فلسطین(ساف) برای برگزاری نشست دعوت بعمل آورد.

رضوان اشاره کرد که کادر رهبری ساف بایستی اجرای توافقنامه های آشتی امضا شده بین دو جنبش حماس و فتح را به منظور تحقق وحدت فلسطینیان و با هدف مقابله با رژیم اشغالگر اسراییل، بررسی نماید.

این مسئول حماس تصریح کرد که حماس به هر گونه دعوتی برای پایان دادن به صفحه سیاه دودستگی ها در تاریخ ملت فلسطین، پاسخ مثبت نشان داده و با آن تعامل مثبت داشته است.

پیشتر عباس زکی عضو کمیته مرکزی جنبش فتح گفته بود که محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در پیامی به تمام گروه های فلسطینی از جمله حماس و جهاد اسلامی، بر تحقق آشتی ملی فلسطینیان تأکید کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: پیام جدیدی از محمود عباس درباره آشتی ملی دریافت نکرده ایم

حماس: پیام جدیدی از محمود عباس درباره آشتی ملی دریافت نکرده ایم