مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 09:452020-06-06سياسي

نقش کمیسیون های ماده 5 در انتقال پادگان ها موثر است


نقش کمیسیون های ماده 5 در انتقال پادگان ها به خارج شهر موثر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مراسم تبدیل پادگان 06 به بوستان ارتش که امروز برگزار شد گفت: امروز این عرصه ای که به موجب قانون در اختیار شهروندان قرار میگیرد پر تأثیر است.

وی ادامه داد: صحبت ها و مذاکرات در خصوص این پروژه 10 سالی مسکوت مانده بود و اگر همان سختی مذاکرات گذشته هنوز پا برجا بود شاید امروز به این موفقیت دست پیدا نمی کردیم.

وزیر راه گفت: انتقال پادگان 06 یک الگوی بسیار ارزشمند برای کل کشور خواهد شد و می تواند به بهبود کیفیت زندگی مردم منجر شود.

اسلامی خاطرنشان کرد: در این حوزه باید به نقش موثر کمیسیون های ماده 5 اشاره کنم که امروز اگر این نقش سازنده نبود باید شاهد ساخت و ساز دو میلیون متر مربعی در این مکان بودیم.

وی افزود: برخلاف ادعای یکی از اعضای شورای شهر تهران هیچ وقت پرونده این پادگان به شورای عالی شهرسازی نیامده بود و این موضوع ساخت 106 میلیون متری براساس مصوبه شورای عالی شهرسازی صحت ندارد.

وزیر راه ادامه داد: نباید فراموش کنیم که فرمانده معظم کل قوا در این موفقیت نقش اصلی را ایفا کردند و باید از ایشان به صورت ویژه تشکر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش کمیسیون های ماده 5 در انتقال پادگان ها موثر است

نقش کمیسیون های ماده 5 در انتقال پادگان ها موثر است