مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 08:502020-06-06حوادث

بازداشت 50 نفر در کلمبیا به اتهام قاچاق حیات وحش


دولت کلمبیا روز گذشته (جمعه) به عنوان بخشی از تلاش مقامات این کشور برای حفاظت از محیط زیست 50 نفر را به اتهام قاچاق گیاهان و حیوانات دستگیر کرد.

- دولت کلمبیا روز گذشته (جمعه) به عنوان بخشی از تلاش مقامات این کشور برای حفاظت از محیط زیست 50 نفر را به اتهام قاچاق گیاهان و حیوانات دستگیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کلمبیا پس از همسایه خود برزیل، دومین کشور جهان از نظر تنوع زیستی است و بیش از 50 هزار گونه حیوانی و گیاهی ثبت شده دارد که در اثر جنگل زدایی در معرض خطر قرار گرفته اند.

قرار بود کلمبیا میزبان جلسه 2020 روز جهانی محیط زیست باشد که بر تنوع زیستی تمرکز دارد اما به دلیل همه گیری کروناویروس این جلسه به صورت مجازی برگزار شد.

طبق اعلام مقامات کلمبیا، افراد بازداشتی به طور غیرقانونی در تجارت حیات وحش کلمبیا دست داشتند، از طریق شبکه های اجتماعی یا گروه های پیام رسانی اقدام به تبلیغ گونه های جانوری و گیاهی کرده و آن ها را بر اساس تقاضاها می فروختند.

طی این عملیات، مقامات کلمبیا 502 گونه جانوری و 38 نمونه از گیاهان و همچنین 51 متر مکعب چوب کشف کردند.

در مجموع مقامات محیط زیست کلمبیا تاکنون در سال جاری میلادی (2020)، 52 هزار گونه گیاهی و 11 هزار و 436 گونه جانوری و همچنین بیش از 41 هزار و 500 متر مکعب چوب را توقیف کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 50 نفر در کلمبیا به اتهام قاچاق حیات وحش

بازداشت 50 نفر در کلمبیا به اتهام قاچاق حیات وحش