مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 08:052020-06-06بين الملل

ابوالفتح: رسانه های آمریکا که در خدمت دولت نیستند تهدید به تعطیلی می شوند


امیرعلی ابوالفتح، کارشناس مسائل آمریکا در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، درباره رفتار خشونت آمیز پلیس آمریکا گفت: اساسا آمریکا در موارد مختلف کار هایی را که خودش انجام می دهد را دوست ندارد دیگران انجام دهند و یا وقتی دیگران را در مورد کاری .

- یک کارشناس مسائل آمریکا گفت: برخورد آمریکایی ها با رسانه ها به این منوال است تا وقتی رسانه در خدمت آمریکا باشد و منافع او را تامین کند از او استقبال می کنند در غیر اینصورت تهدید به تعطیلی می شوند.

امیرعلی ابوالفتح، کارشناس مسائل آمریکا در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، درباره رفتار خشونت آمیز پلیس آمریکا گفت: اساسا آمریکا در موارد مختلف کار هایی را که خودش انجام می دهد را دوست ندارد دیگران انجام دهند و یا وقتی دیگران را در مورد کاری سرزنش می کند خیلی راحت خودش آن ها را انجام می دهد.

وی افزود: موارد زیادی درباره این رویه وجود دارد، مثلا آمریکا تنها کشوری است که از سلاح اتمی آن هم دوبار در دنیا استفاده کرد و این در حالی است که خود را سردرمدار مبارزه با سلاح هسته ای در جهان می داند، یا اینکه آمریکایی ها یکی از پیشرفته ترین سامانه های موشک جهانی را دارند، اما کشور ها را متهم می کنند که چرا موشک می سازند، این رویه در مورد حقوق بشر و بحث دموکراسی نیز به همین منوال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابوالفتح: رسانه های آمریکا که در خدمت دولت نیستند تهدید به تعطیلی می شوند

ابوالفتح: رسانه های آمریکا که در خدمت دولت نیستند تهدید به تعطیلی می شوند