مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 08:052020-06-06دانش

آخرین وضعیت بازگشایی دانشگاه های خراسان رضوی


با وجود پایان محدودیت حضور فیزیکی دانشجویان در دانشگاه ها و موسسات آموزشی از امروز، بیشتر دانشگاه های خراسان رضوی اعلام کرده اند، کلاس ها و امتحانات پایان ترم را به شیوه مجازی برگزار خواهد کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی با وجود پایان محدودیت حضور فیزیکی دانشجویان در دانشگاه ها و موسسات آموزشی از امروز، بیشتر دانشگاه های خراسان رضوی اعلام کرده اند، کلاس ها و امتحانات پایان ترم را به شیوه مجازی برگزار خواهد کرد.

در حالی که ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا بازگشایی دانشگاه ها و موسسات آموزشی را از امروز، 17 خرداد، بلامانع اعلام کرده، اما بر اساس اعلام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه ها با توجه به شرایط خود می توانند نحوه برگزاری کلاس ها و امتحانات پایان ترم را تعیین کنند.

بر این مبنا، بسیاری از دانشگاه های خراسان رضوی اعلام کردند که با توجه به وضعیت شیوع کرونا در این استان، کلاس ها و امتحانات پایان ترم را به شیوه مجازی برگزار خواهند کرد.

دانشگاه فردوسی مشهد بر اساس اعلام معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد، کلاس های درس در کلیه رشته ها و مقاطع تحصیلی تا پایان نیمسال جاری به صورت الکترونیک و طبق روال جاری برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت بازگشایی دانشگاه های خراسان رضوی

آخرین وضعیت بازگشایی دانشگاه های خراسان رضوی