مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 08:002020-06-06فرهنگي

آغاز به کار دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری دانشگاهیان کشور در دانشگاه چمران اهواز


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز، از آغاز به کار دبیرخانه بخش فیلم و هنرهای نمایشی جشنواره فرهنگی، ادبی، هنری دانشگاهیان سراسر کشور در دانشگاه شهید چمران اهواز خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز، از آغاز به کار دبیرخانه بخش فیلم و هنرهای نمایشی جشنواره فرهنگی، ادبی، هنری دانشگاهیان سراسر کشور در دانشگاه شهید چمران اهواز خبر داد.

عبدالرحیم هوشمند در گفت وگو با ایسنا در این خصوص اظهار کرد: در روزهای درگیری کشور با ویروس کرونا و مبارزه و تلاش بی وقفه همه دستگاه ها برای کنترل این ویروس، همچنین به دنبال تاثیرات چندجانبه ای که شیوع کرونا بر سطح زندگی اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی وارد آورده و نیز لزوم خانه نشینی شهروندان، گرایش به فضاهای مجازی و بهره وری از ظرفیت های متعدد آن بیشتر نمودار شده است.

وی افزود: در همین راستا معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با همکاری پنج دانشگاه کشور از جمله شهید چمران اهواز، اقدام به راه اندازی جشنواره فرهنگی، ادبی، هنری ویژه دانشگاهیان سراسر کشور با محوریت کرونا نموده تا ضمن انسجام بخشی به فعالیت های معاونت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها، بازتاب تلاش های جهادگران عرصه مبارزه با بیماری کرونا در قالب فرهنگ، هنر و ادبیات نمایان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری دانشگاهیان کشور در دانشگاه چمران اهواز

آغاز به کار دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری دانشگاهیان کشور در دانشگاه چمران اهواز