مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 07:552020-06-06اجتماعي

آغاز ثبت نام میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد از 20 خرداد


زمان ثبت نام میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی دولتی، غیردولتی و پیام نور از 20 خرداد آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زمان ثبت نام متقاضیان میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر (فرزند شهید، فرزند، آزاده و فرزند جانباز 25 درصد و بالاتر) برای سال تحصیلی 1400-1399 از تاریخ 20 خرداد تا 20 تیرماه اعلام شد.

بر این اساس دانشگاه ها و موسسات موظف هستند زمان شروع ثبت درخواست متقاضیان واجد شرایط را با استفاده از ابزارهای مناسب (سایت دانشگاه، تابلوهای اعلانات آموزشی در کلیه دانشکده های هر دانشگاه یا موسسه) اطلاع رسانی کنند.

دانشگاه های مبدا موظفند درخواست دانشجو را بررسی کرده و در صورت داشتن شرایط از 20 تیر تا 31 تیرماه ضمن تایید اطلاعات متقاضی، نظر خود را در سامانه اعلام و در صورت موافقت ریزنمرات دانشجو را ضمیمه کنند.

متقاضیان واجد شرایط آیین نامه نقل و انتقال، باید در زمان اعلام شده، ( 20 خرداد لغایت 20 تیرماه) از طریق مراجعه به سامانه سجاد به نشانی portal.

saorg.

ir در خواست خود را با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصیلی، وضعیت دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد، ثبت کرده و تمامی مراحل ثبت نام اولیه، تکمیل فرم مشخصات و منوی مربوط به خدمات انتقال و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد از 20 خرداد

آغاز ثبت نام میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد از 20 خرداد